مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:302023-12-31سياسي

بررسی فرونشست زمین در مجموعه تاریخی نقش رستم / وجود 7000 چاه غیرمجاز در مرودشت


در سفر رییس کل دادگستری استان فارس به شهرستان مرودشت، مسئله فرونشست زمین در مجموعه تاریخی نقش رستم  به علت برداشت بی رویه آب های زیر زمینی و آلایندگی پروشیمی مرودشت بررسی شد.

- ایسنا/فارس در سفر رییس کل دادگستری استان فارس به شهرستان مرودشت، مسئله فرونشست زمین در مجموعه تاریخی نقش رستم  به علت برداشت بی رویه آب های زیر زمینی و آلایندگی پروشیمی مرودشت بررسی شد.

با هدف بررسی موضوع فرونشست زمین و برخورد با حفر چاهای غیر مجاز در شهرستان مرودشت، رییس کل دادگستری استان فارس و دادستان مرکز استان امروز، 10 دی ماه در سفر یک روزه به شهرستان مرودشت از مجموعه تاریخی نقش رستم و مناطق حاشیه ای سد درودزن بازدید کردند.

رییس کل دادگستری استان فارس در حاشیه این بازدیدها با اشاره به آسیب های متعدد برداشت های غیر مجاز از طریق حفر چاه های غیر مجاز از منابع آب های زیرزمینی و ارتباط این موضوع با فرو نشست های زمین در دشت مرودشت و سایر نقاط استان گفت: به دادستان های سراسر استان تأکید کرده ایم تا با جدیت موضوع مسلوب المنفعه کردن چاه های غیر مجاز را دنبال و اجرا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی، وجود قریب به 7 هزار چاه غیر مجاز در منطقه مرودشت و برداشت های خارج از عُرف از آب های زیر زمینی را موضوعی اجتماعی خواند و گفت: دامنه آسیب برداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی فرونشست زمین در مجموعه تاریخی نقش رستم / وجود 7000 چاه غیرمجاز در مرودشت

بررسی فرونشست زمین در مجموعه تاریخی نقش رستم / وجود 7000 چاه غیرمجاز در مرودشت