مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 09:252024-01-06دانش

دانشگاه امیرکبیر در صدر دانشگاه های کشور از نظر انعقاد قراردادهای صنعتی


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: براساس اعلام وزارت علوم، دانشگاه امیرکبیر بیشترین تعداد پروژه های صنعتی را اجرایی کرده است که تیم حمایت کننده در این زمینه نقش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، محمد جواد عامری شهرابی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: اقدامات انجام شده در حوزه پژوهشی دانشگاه بدون زحمات همکاران پژوهشی امکان پذیر نبود.

درست است که دانشجویان و اساتید فعالیت های پژوهشی و صنعتی را اجرایی می کنند ولی بدون حمایت و پشتیبانی، موفقیت آنها رقم نمی خورد.

وی اظهار کرد: طبق گفته معاون پژوهشی وزارت علوم، دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیشترین تعداد پروژه های صنعتی را اجرایی کرده است که تیم حمایت کننده در این زمینه نقش داشته است.

عامری خاطر نشان کرد: در سال جاری در رتبه بندی های جهانی، در بین دانشگاه های صنعتی کشور در دو رتبه بندی لایدن و شانگهای رتبه اول را کسب کردیم و در کیو اس و تایمز در جایگاه دوم قرار گرفتیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر یادآور شد: در رتبه بندی ISC در کل دانشگاه های صنعتی کشور، امیرکبیر رتبه اول را کسب کرده است و بعد از ما دانشگاه شریف و علم و صنعت قرار دارد به این معنی که دانشگاه صنعتی امیرکبیر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه امیرکبیر در صدر دانشگاه های کشور از نظر انعقاد قراردادهای صنعتی

دانشگاه امیرکبیر در صدر دانشگاه های کشور از نظر انعقاد قراردادهای صنعتی