مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:402024-01-09سياسي

توزیع بیش از 120 هزار بسته معیشتی در مناطق محروم لرستان


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 6 هزار بسته لوازم التحریر، بیش از 120 هزار بسته معیشتی در عناوین مختلف و بیش از هزار و 200سری جهیزیه در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد محمودوند ظهر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش کمک مومنانه به نیابت از شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و شهدای کرمان در محل سپاه استان، به خبرنگاران گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در ابتدای سال 1402 و قبل از آن به ویژه در خصوص اجرای رزمایش همدلی در سراسر ایران مبنی بر کمک به محرومین کشور به ویژه در بعد اقتصادی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان کمک های مومنانه را داشته است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از 6 هزار بسته لوازم التحریر و بیش از  120 هزار بسته معیشتی در  عناوین مختلف و بیش از هزار و 200سری جهیزیه را در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امروز نیز  بسیج ناحیه عشایری  کمک های مومنانه خود را به خانواده های عشایر و روستایی در قالب 3هزار و 302 بسته معیشتی، آموزشی و جهیزیه توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 120 هزار بسته معیشتی در مناطق محروم لرستان

توزیع بیش از 120 هزار بسته معیشتی در مناطق محروم لرستان