مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 20:452024-01-04سياسي

دادگاه متهمان پرونده ترور شهید سلیمانی اوایل سال آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب آبادی در همایشی در جمع مقامات، مسؤولین و خانواده های شهدای استان گلستان ضمن درود به روح معزز شهدا از صدر اسلام تا به امروز، - معاون امور بین الملل قوه قضاییه گفت: دادگاه متهمان پرونده ترور شهید سلیمانی اوایل سال آینده برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب آبادی در همایشی در جمع مقامات، مسؤولین و خانواده های شهدای استان گلستان ضمن درود به روح معزز شهدا از صدر اسلام تا به امروز، اظهار داشت: باید ببینیم چرا بعد از گذشت 45 سال از انقلاب اسلامی دشمنان ما هنوز دست به اقدامات خصمانه و ترور مردم بی گناه کشورمان می زنند.

غریب آبادی با تاکید بر اینکه تمام خصومت ها و اقدامات تروریستی علیه کشورمان به استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی ایران برمی گردد، افزود: اگر ایران استقلال و اقتدار نداشت، شاهد این هجم از دشمنی و خصومت علیه نظام و مردم شریف ایران نبودیم.

استقلال و اقتدار، شاخصه های بارز و مشخصی دارد.

نکته اول توان نظامی و دفاعی قوی جمهوری اسلامی است؛ در زمان جنگ تحمیلی ده ها کشور به رژیم صدام کمک می کردند، اما ما در تأمین تجهیزات دفاعی با مشکلات بسیار مواجه بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه متهمان پرونده ترور شهید سلیمانی اوایل سال آینده

دادگاه متهمان پرونده ترور شهید سلیمانی اوایل سال آینده