مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:152024-01-17بين الملل

یک حمله و چند پیام


عملیات بامداد 26 دی ماه، اولین ضربه به موساد در طول طوفان الاقصی نبود و در این 100 روز مقاومت عراق بارها اماکن پوششی رژیم در الحریر، اربیل و .

- عملیات بامداد 26 دی ماه، اولین ضربه به موساد در طول طوفان الاقصی نبود و در این 100 روز مقاومت عراق بارها اماکن پوششی رژیم در الحریر، اربیل و .

از جمله یک مقر ارتباطی، شنود و جاسوسی فنی را هدف قرار داد اما می توان آن را سخت ترین ضربه را همین عملیات برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکترحامد رحیم پور در سرمقاله روزنامه خراسان نوشت: بامداد 26 دی 1402، با خبر حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اربیل و اندکی بعد خبر از حمله به مناطق تروریست ها در ادلب سوریه و شرق فرات داغ شد.

این حملات از حیث ابزارهای حمله، اشتراک کار با مقاومت، اهمیت و کارکرد نقاط هدف قرار گرفته در این ساعت و روزها، گستردگی اهداف و مبدا حملات ابعاد گسترده ای داشت: 1- تهران از 102 روز قبل یعنی از اولین روز نبرد طوفان الاقصی هر چند زیر فشار افکار عمومی داخلی بود اما هیچ گاه در سطح رسانه ای برخی حمایت های خاص را از جریانات مقاومت برجسته نکرد زیرا این دقیقا بازی در پازل جریانات خائن عربی و صهیونیستی بود.

این بار اما ورود رسمی و علنی ایالات متحده در بمباران یمن، فرصتی طلایی برای تهران ساخت تا به واشنگتن و تل آویو پیام دهد جبهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک حمله و چند پیام

یک حمله و چند پیام