مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 21:052023-12-27سياسي

امام جمعه شهرکرد: اولویت بخشی به نماز باید در ساختار جمهوری اسلامی قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه اولویت بخشی به نماز باید در ساختار جمهوری اسلامی قرار گیرد،گفت: جا دارد مشکلات اقامه نماز در شوراهای مختلف از جمله شورای آموزش و پرورش مورد حلاجی و کند و کاو قرار گیرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه اولویت بخشی به نماز باید در ساختار جمهوری اسلامی قرار گیرد،گفت: جا دارد مشکلات اقامه نماز در شوراهای مختلف از جمله شورای آموزش و پرورش مورد حلاجی و کند و کاو قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز، ششم دی ماه در دومین نشست شورای اقامه نماز و زکات استان در سال 1402 با اشاره به اینکه متأسفانه در ادارات خواسته یا ناخواسته به مقوله نماز کم لطفی و بی مهری می شود، اظهار کرد: این کاستی ها مربوط به ساختار است و ساختارها باید به سمت اقامه ستون دین برود زیرا ما در نظام جمهوری اسلامی زیست می کنیم که ستون اسلام نیز نماز است.

وی با بیان اینکه دین برای استحکام نیازمند ستون های محکم است، ادامه داد: این ستون را اسلام در نماز دیده است یعنی اگر نماز سست باشد، ساختار سست خواهد شد و تعبیر امام راحل(ره) که قائل بودند معمولاً بی نمازها زندان ها را پُر می کنند بر مبنای همین واقعیت است که مشکلات جامعه را بی نمازها ایجاد می کنند زیرا ذات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرکرد: اولویت بخشی به نماز باید در ساختار جمهوری اسلامی قرار گیرد

امام جمعه شهرکرد: اولویت بخشی به نماز باید در ساختار جمهوری اسلامی قرار گیرد