مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 17:512023-12-26سياسي

پیش بینی برگزاری 23 یادواره شهدا در استان خوزستان


فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: از مهر ماه برنامه ریزی کرده ایم تا حدود 23 یادواره را در شهرهای مختلف استان برگزار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده نیروی انتظامی خوزستان امروز  در حاشیه یادواره شهدای شهرستان اهواز اظهار کرد: نیروی انتظامی در حدود 623 شهید را تقدیم انقلاب و امنیت کرده لذا بر اساس این از مهر ماه برنامه ریزی کرده ایم تا حدود 23 مورد یادواره را در شهرهای مختلف استان برگزار کنیم که امروز در شهرستان اهواز و شهرستان دزفول دو مورد از این یادواره ها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این موضوع که باب شهادت در نیروی انتظامی همچنان باز است ادامه داد: انشاالله این موضوع برگزاری یادوارها ادامه دارد تا برسیم به کنگره شهدای استان که در اسفند ماه برگزار می شود و یک اجلاسیه شهدا داریم که مجموع کل شهدای استان و شهدای نیروی انتظامی که در زمان جنگ تحمیلی در استان خوزستان شهید شده اند را در بر می گیرد.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: مجموع شهدای نیروی انتظامی بیش از 13 هزار نفر است که قاعدتاً بالای 80 درصد از آنها در زمان جنگ تحمیلی در استان خوزستان بوده است.

وی افزود: امروز یادواره شهدای اهواز یادواره ای خاص است چون جدای از شهدای اهواز مراسم 11 نفر از کارکنانی که اخیراً در شهرستان راسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برگزاری 23 یادواره شهدا در استان خوزستان

پیش بینی برگزاری 23 یادواره شهدا در استان خوزستان