مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 14:352023-12-29سياسي

امام جمعه یزد: زمان انتخابات توطئه دشمنان بیشتر می شود، مردم هوشیار باشند


امام جمعه یزد با بیان این که دشمنان در ایام انتخابات هر روز یک توطئه و نقشه ای پیاده می کنند، گفت: مردم و مسئولان باید در برابر فتنه های دشمنان هوشیار باشند و راه نفوذ را بر دشمنان ببندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های این هفته هشتم دیماه نماز جمعه مرکز استان، با اشاره به افزایش توطئه های شوم استکبار جهانی علیه ملت ایران، اظهار کرد: دشمنان به ویژه با نزدیک شدن به زمان انتخابات درصدد تغییر افکار و عقاید ماست و نباید از خدا و اصل انقلاب غافل شویم.

  وی صبر و تقوا را بهترین راهکار برای جلوگیری از تحقق توطئه های دشمنان برشمرد و افزود: مردم باید بصیر باشند و دشمن را بشناسند و به شایعات و وسوسه انگیزی آنان توجه نکنند.

امام جمعه یزد بر لزوم تربیت صحیح فرزندان تأکید کرد و گفت: با تربیت درست و صحیح فرزندان و همچنین معلمان با آموزش و تعلیم صحیح دانش آموزان می توان عظمت و شوکت انقلاب را حفظ کرد.

ناصری یزدی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران، اولین انقلاب از صدر اسلام تاکنون است که خدا محوری و حاکمیت خدا را مطرح و قانون اسلام را پیاده کرده است.

  وی با بیان این که این انقلاب با ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل استکبار و استعمار به این عزت و عظمت رسیده است، خاطرنشان کرد: مردم باید قدر این انقلاب را بدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: زمان انتخابات توطئه دشمنان بیشتر می شود، مردم هوشیار باشند

امام جمعه یزد: زمان انتخابات توطئه دشمنان بیشتر می شود، مردم هوشیار باشند