مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:502024-01-14سياسي

گازهای همراه نفت تا پایان 1404 جمع آوری می شوند


معاون وزیر نفت با اشاره به پروژه های جمع آوری گازهای همراه در خوزستان و ایلام، گفت: تا پایان سال 1404، کل گازهای همراه جمع آوری می شود.

- ایسنا/خوزستان معاون وزیر نفت با اشاره به پروژه های جمع آوری گازهای همراه در خوزستان و ایلام، گفت: تا پایان سال 1404، کل گازهای همراه جمع آوری می شود.

محسن خجسته مهر امروز (24 دی) در آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از جمله شهدای صنعت نفت، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با مردم خوزستان فرمودند که خوزستان جایی است که خون همه شهیدان استان های دیگر، در این سرزمین ریخته شده است و این استان نقطه وصل همبستگی و اتحاد تمام کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه رشد اقتصادی کشور نقطه اعتلا و همبستگی ملت ایران است، افزود: باور داریم که رشد اقتصادی و تولید کشور از اینجا یعنی خوزستان و استان های هم جوار آغاز می شود.

میان حکمرانی و راهبری مطلوب و حضور میدانی رابطه مستقیم وجود دارد؛ اگر بخواهیم حکمران مطلوبی باشیم باید حضور میدانی مطلوب داشته باشیم و نمی توانیم صرفا نظاره گر باشیم بلکه باید در کنار پرسنل نفت در 16 استان همراه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازهای همراه نفت تا پایان 1404 جمع آوری می شوند

گازهای همراه نفت تا پایان 1404 جمع آوری می شوند