مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 13:302024-01-15سياسي

کوهپیمایی امام جمعه دیشموک برای شنیدن حرف محروم ترین مردم ایران+تصاویر


امام جمعه دیشموک به منظور بررسی مشکلات مردم روستای سرتنگ لیراب یکی از محروم ترین روستاهای کشور به این روستا سفر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک؛ امام جمعه دیشموک به منظور بررسی مشکلات مردم روستای سرتنگ لیراب به این روستا سفر کرد.

حجت الاسلام راوند که برای خدمت به مردم و شنیدن مشکلات مردم حتی در روستاهای دور از هیچ تلاشی دریغ نمی کند پس از حدود 5 ساعت پیاده روی در مناطق صعب العبور و سخت گذر به روستای سرتنگ لیراب رسید.

  وی ابتدا حرف ها و دغدغه های مردم را شنید؛ اهالی روستا مشکل اصلی را نبود راه ارتباطی عنوان کردند و گفتند که این روستا راه ارتباطی ندارد و اگر کسی از اهالی روستا بیمار شود باید با پای پیاده یا سوار بر چارپایان تا رسیدن به شهر سختی و درد را تحمل کند و چه بسا در همین مسسر صعب العبور اتفاقات ناگوارتری بیفتد.

اهالی روستای سرتگ لیراب ضمن تشکر از دغدغه های امام جمعه نسبت به مشکلات مردم روستا، مشکل دیگر را نبود آب لوله کشی عنوان کردند و گفتند این روستا برق ندارد و از نعمت گاز هم بی بهره است.

حجت الاسلام راوند که مشکلات مردم شنید در ادامه گفت: تاکنون چندین بار مساله راه ارتباطی این روستا را تلفنی و حضوری با مسئولین استانی و شهرستانی پیگیری کردم  و در خطبه های نماز نیز به مسئولین گوشزد کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهپیمایی امام جمعه دیشموک برای شنیدن حرف محروم ترین مردم ایران+تصاویر

کوهپیمایی امام جمعه دیشموک برای شنیدن حرف محروم ترین مردم ایران+تصاویر