مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:052023-12-27اقتصادي

پرداخت 271 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به نیازمندان خراسان جنوبی


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال 271 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال 271 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

علی اکبر نخعی، امروز 6 دی به رسانه ها گفت: تا پایان امسال ایجاد 7600 فرصت شغلی در برنامه است که تاکنون 2400 فرصت شغلی ایجاد و 271 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هم چنین با اشاره به این که از ابتدای امسال یک هزار متر مربع فرش، توسط مددجویان تحت حمایت این نهاد بافته شده است، افزود: از این طریق 4 میلیارد تومان نصیب آن ها شده است.

نخعی با بیان این که کمیته امداد از سال 93 به بعد از مجموعه به صرف حمایتی خارج و به مجموعه توانمندساز تبدیل شده است اظهار کرد: تمام تلاش این مجموعه بر حرکت به سمت اشتغال مهارتی و ایجاد درآمد پایدار برای جامعه هدف بوده است.

به گفته وی حرکت به این سمت با ارائه آموزش های مهارتی با کمک فنی و حرفه ای و آموزشگاه های سطح شهر به فرزندان افراد تحت حمایت شروع شد و بعد هم سرپرستان خانوار و سایر اعضای خانواده آموزش های حرفه ای خاص بازار تولید و مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 271 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به نیازمندان خراسان جنوبی

پرداخت 271 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به نیازمندان خراسان جنوبی