مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 22:102023-12-31اقتصادي

دستگاه های اجرایی خراسان شمالی از موازی کاری اجتناب کنند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: برای نیل به رشد اقتصادی دستگاه ها از اجرای فعالیت های جزیره ای و موازی کاری دوری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ناصر فخرموحدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی در هفدهمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان با بیان اینکه هدف گذاری اصلی تمام مدیران، رشد شاخص های اقتصادی استان است، اظهارکرد: هم فکری و هماهنگی مدیران می تواند در ارتقای شاخص های اقتصادی تحول ایجاد کند.

وی با قدردانی از تلاش تمام مدیران، ضمن اشاره به بهبود و ارتقای بسیاری از شاخص های استان، بر هماهنگی برنامه های مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهای حمایتی به ویژه دستگاه های تاثیرگذار در راستای توسعه استان تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی افزود: برای نیل به رشد اقتصادی دستگاه ها از اجرای فعالیت های جزیره ای و موازی کاری دوری کنند.

فخرموحدی اضافه کرد: دستگاه ها با توجه به سند آمایش استان و کار کارشناسی و با هماهنگی در راستای رشد اقتصادی و تحول در توسعه استان قدم بردارند.

وی ادامه داد: باید طرح ها و بخش های کلیدی که در رشد اقتصادی و ایجاد ارزش افزوده در استان نقش آفرین هستند، شناسایی و بر روی آنها سرمایه گذاری شود، همچنین نظارت بر نحوه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی خراسان شمالی از موازی کاری اجتناب کنند

دستگاه های اجرایی خراسان شمالی از موازی کاری اجتناب کنند