مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 17:452024-01-18سياسي

احداث باغ موزه دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است


معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: باغ موزه دفاع مقدس مازندران بیانگر دلدادگی مردم این استان در دفاع از نظام اسلامی و تمامیت ارضی است.

- ایسنا/مازندران معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: باغ موزه دفاع مقدس مازندران بیانگر دلدادگی مردم این استان در دفاع از نظام اسلامی و تمامیت ارضی است.

داوود منظور امروز در حاشیه افتتاح فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: احداث باغ موزه دفاع مقدس مازندران اقدامی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دفاع از این مرز و بوم است.

این مسئول با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز برای اجرا و تکمیل طرح توسعه باغ موزه دفاع مقدس مازندران با حمایت استاندار و سازمان برنامه و بودجه تامین خواهد شد، خاطرنشان کرد: باغ موزه دفاع مقدس مازندران علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف مردم، بیانگر شور و اشتیاق رزمندگان این استان در هشت سال جنگ تحمیلی است.

سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی نیز اظهار کرد: فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در محوطه ای به مساحت 145 هزار متر مربع آماده سازی و مورد بهره برداری قرار گرفت که شامل حسینیه وداع، بیمارستان صحرایی، مجموعه های نمایشگاهی و استقرار بخشی از تجهیزات نظامی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث باغ موزه دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

احداث باغ موزه دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است