مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:552024-01-06ورزشي

آزمون: نبود ملیکا برای تیم ملی فوتبال مشکل ساز است


سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در مورد اینکه باشگاه ها باید نظارت بیشتری روی بازیکنان خود داشته باشند تا حادثه تلخی که برای ملکیا محمدی رخ داد و منجر به فوت این بازیکن شد، - سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در مورد اینکه باشگاه ها باید نظارت بیشتری روی بازیکنان خود داشته باشند تا حادثه تلخی که برای ملکیا محمدی رخ داد و منجر به فوت این بازیکن شد، تکرار نشود گفت: باید قدر سرمایه های اجتماعی مان را بیشتر بدانیم چون 10 سال طول کشیده تا این سرمایه ها به بار بنشینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زنان از جمعه، 15 دی در مرکز ملی فوتبال آغاز شده و مریم آزمون سرمربی تیم ملی در این راستا 25 بازیکن را به اردو دعوت کرده است.

این اردو اما با دوره های قبل تفاوت دارد چرا که به تازگی ملیکا محمدی ملی پوش فوتبال زنان ایران در حادثه رانندگی جان خود را از دست داد.

مریم آزمون در مورد درگذشت محمدی به ایسنا گفت: فوت ملیکا شوک بزرگی برای جامعه فوتبال مخصوصا ما بود که با او زندگی کردیم و در اردوها با هم بودیم.

یکی از بهترین بازیکنانمان را از دست دادیم که خلاء او از نظر فنی و حرفه ای برای تیم مشکل ساز است.

او ادامه داد: همه ما سعی می کنیم راه ملیکا را ادامه دهیم و به هدفی که بخاطرش از خوشی ها، تفریحات و رفاه اجتماعی و خانوادگی خود گذشت، برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون: نبود ملیکا برای تیم ملی فوتبال مشکل ساز است

آزمون: نبود ملیکا برای تیم ملی فوتبال مشکل ساز است