مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 07:512024-01-16دانش

ورود جهاد دانشگاهی به تجاری سازی فناوری در کردستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسن مسلمی نایینی در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و استانداری کردستان با محور حل مشکلات استان با نگرش جهادی،با اشاره به این که جهاد دانشگاهی از رویش های اولیه انقلاب اسلامی است، گفت: این نهاد به دلیل کارهای ترکیبی و متناسب با مقتضیات زمانی که انجام داده است توانسته پویا و ماندگار باشد، از نمونه کارهای انجام شده این نهاد می توان به فعالیت در زمان دفاع مقدس یا ایجاد مراکز آموزشی و دانشگاه در زمانی که خلاء این حوزه در کشور مشخص بود اشاره کرد.

وی محرومیت زدایی و انجام کارهایی را که به نفع مردم است از اهداف جهاد دانشگاهی عنوان کرد و گفت: به همین دلیل این نهاد در تمام حوزه های فنی و مهندسی، پژوهش و فناوری، آموزشی، فرهنگی، تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان فعالیت دارد.

رییس جهاددانشگاهی کشور با ارائه گزارشی از فعالیت بخش های مختلف این نهاد، ادامه داد: آماده همکاری در زمینه اشتغال و آموزش و توانمندسازی استان کردستان در حوزه تجاری سازی هستیم.

رییس جهاد دانشگاهی واحد کردستان به ارائه گزارشی از این نهاد در استان پرداخت و گفت: ذخیره سازی خون بند ناف یکی از حرکت های دانش بنیان جهاددانشگاهی است که خانواده ها از آن بهره می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود جهاد دانشگاهی به تجاری سازی فناوری در کردستان

ورود جهاد دانشگاهی به تجاری سازی فناوری در کردستان