مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:552024-01-06پزشكي

علائم حیاتی 10 مجروح حادثه تروریستی کرمان پایین است


بهرام عین اللهی بعد از ظهر شنبه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان و با حضور در شهرستان خدابنده جهت افتتاح پروژه های حوزه بهداشت، - در جمع خبرنگاران گفت: طبق گزارش های رسیده، هم اکنون علائم حیاتی 10 مجروح حادثه تروریستی کرمان پایین است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پایین بودن علائم حیاتی 10 مجروح حادثه تروریستی کرمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، بهرام عین اللهی بعد از ظهر شنبه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان و با حضور در شهرستان خدابنده جهت افتتاح پروژه های حوزه بهداشت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق گزارش های رسیده، هم اکنون علائم حیاتی 10 مجروح حادثه تروریستی کرمان پایین است.

وی با یادآوری اینکه از 101 مجروح حادثه تروریستی 13 دی ماه که در بیمارستان های کرمان بستری هستند، 32 نفر در بخش آی سی یو نگه داری می شوند، ادامه داد: بی تردید اگر بخواهیم این حادثه را از جنبه های دیگر بررسی کنیم، می توان نوعی محک جدی برای میزان آمادگی کادر درمانی قلمداد کرد.

این مسؤول با اشاره به اینکه مجروحان حادثه تروریستی کرمان بلافاصله به 12 مرکز درمانی این استان اعزام شدند، خاطرنشان کرد: از زمانی که در کرمان حضور پیدا کردیم، 110 عمل جراحی مهم برای بیماران انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم حیاتی 10 مجروح حادثه تروریستی کرمان پایین است

علائم حیاتی 10 مجروح حادثه تروریستی کرمان پایین است