مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 17:052023-12-29سياسي

8 دی ماه 1388، پیشگامی اصفهانی ها در دفاع از حریم انقلاب و ولایت فقیه


حماسه 8 دی در سال 88 اقدامی بزرگ و خودجوش از سوی مردم اصفهان بود.

مردم به این نتیجه رسیدند که باید با حضور انقلابی خود از حریم انقلاب و ولایت فقیه دفاع کرد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، چهاردهمین سالروز حماسه ملی نهم دی 88 فرا رسیده است؛ روزی که به حق ملی نامیده شد و دفاع از اصل نظام و انقلاب اصلی ترین شاخصه آن است.

14 سال پیش وقتی میلیون ها نفر از مردم سراسر کشور، در پی حوادث توهین آمیز روز عاشورای سال 1388 در تهران، ارزش های دینی و ملی خود را در خطر دیدند بدون هر گونه فراخوان گسترده و از پیش تعیین شده ای از جانب نهادهای رسمی، از هر جناح و ستاد انتخاباتی به صورت انبوه به خیابان های شهرهای مختلف ایران آمدند تا فارغ از هر سلیقه سیاسی پایبندی شان را به انقلاب اسلامی به رخ دنیا بکشند و همین مُهر پایانی بر سلسله ناامنی ها و اتفاقات ماه های بعد از انتخابات شد.

مردمی که حتی تا چند روز قبل از 9 دی، بر سر مسائل جناحی با یکدیگر اختلاف نظر داشتند، با حضور خود نشان دادند که راه عبور از بحران ها در کنار یکدیگر بودن است.

حماسه مردم اصفهان در 8 دی ماه 1388 روایتی از فتنه 88 باید اینگونه روایت کرد که در سال 88 و در پی برگزاری انتخابات خرداد ماه، آشوب های خیابانی در تهران و دیگر نقاط کشور شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 دی ماه 1388، پیشگامی اصفهانی ها در دفاع از حریم انقلاب و ولایت فقیه

8 دی ماه 1388، پیشگامی اصفهانی ها در دفاع از حریم انقلاب و ولایت فقیه