مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 13:252023-12-30اقتصادي

مشکل عدم اجرای معافیت بخش کشاورزی از برگشت ارز حاصل از صادرات حل شود


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: انتظار بخش خصوصی از نمایندگان مردم در مجلس این است که مشکل عدم اجرای معافیت بخش کشاورزی از برگشت ارز حاصل از صادرات توسط دولت و بانک مرکزی را حل کنند.

- ایسنا/فارس رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: انتظار بخش خصوصی از نمایندگان مردم در مجلس این است که مشکل عدم اجرای معافیت بخش کشاورزی از برگشت ارز حاصل از صادرات توسط دولت و بانک مرکزی را حل کنند.

محمدصادق حمیدیان امروز، 9 دی ماه در میز ملی انجیر که با حضور اعضای آن در اتاق بازرگانی فارس برگزار شد، بیان کرد: در چند سال اخیر مکانیزم برگشت ارز و تصمیم ها در حوزه صادرات، پیامدهای منفی زیادی را برای بخش اقتصاد کشور ایجاد کرده است به طوری که دست صادرکنندگان ما بسته شده است و هیچ تصمیم گیری به فکر اصلاح و یا حرکت مثبتی در این زمینه نیست.

وی از جمله پیامدهای این موضوعات را بالا رفتن میزان قاچاق کالا در کشور عنوان کرد و افزود: اینکه ما به اسم های مختلف موانع متعدد برای ورود و خروج کالا و عدم فعالیت صادرکنندگان شناسنامه دار در کشور ایجاد کنیم، هنر نیست زیرا که به دنبال آن افزایش قاچاق نیز برازنده کشور نیست.

حمیدیان اظهار کرد: صادرکنندگان خوشنام ما که سال ها در بازارهای خارجی اعتبار به دست آورده اند، به دلیل ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل عدم اجرای معافیت بخش کشاورزی از برگشت ارز حاصل از صادرات حل شود

مشکل عدم اجرای معافیت بخش کشاورزی از برگشت ارز حاصل از صادرات حل شود