مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 08:502023-12-29حوادث

سارقان میلیاردی منازل اصفهانی ها دستگیر شدند


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 4 نفره ای که با دستبرد به 10 منزل در شهر اصفهان 30 میلیارد ریال اموال را به سرقت برده بودند، - حسین ترکیان، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل شهروندان در شهر اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه رد پای اعضای یک باند 4 نفره از سارقان سابقه دار را در این سرقت ها بدست آوردند.

ترکیان گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان سرانجام مخفیگاه این باند شناسایی و در عملیات ضربتی هر 4 نفر دستگیر و در بازرسی از محل یک قبضه کلت کمری به همراه 7 عدد فشنگ مربوط و بخشی از اموال مسروقه نظیر تلویزیون، تبلت، لپ تاپ، لوازم برقی، لوازم آرایشی و مقادیری طلاجات کشف شد.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه 2 نفر از متهمان غیربومی و یک مرد و یک زن بومی هستند، تصریح کرد: این افراد در تحقیقات انجام شده به 10 فقره سرقت اموال از منازل شهروندان اعتراف کردند که ارزش اموال به سرقت رفته توسط این افراد را 30 میلیارد ریال برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان میلیاردی منازل اصفهانی ها دستگیر شدند

سارقان میلیاردی منازل اصفهانی ها دستگیر شدند