مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 17:202024-01-05پزشكي

استقبال یک میلیون و 900 نفر در آذربایجان شرقی از پویش سلامت


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از استقبال یک میلیون و 900 نفر در آذربایجان شرقی از پویش سلامت خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از استقبال یک میلیون و 900 نفر در آذربایجان شرقی از پویش سلامت خبر داد.

بهمن نقی پور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه حوزه سلامت حوزه زیرساختی محسوب می شود، گفت: با پیشگیری بیماری ها از عوارض روحی و روانی و حتی مشکلات معیشتی مردم جلوگیری به عمل می آید چرا که اقدامات پیشگیرانه به عنوان سرمایه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 36میلیون نفر در سطح کشور در این پویش غربالگری شدند که استان ما رتبه دوم این غربالگری را کسب کرده است.

وی افزود: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران سیستم گسترش شبکه بود که قبل از انقلاب ایجاد شده و بعد از آن به رشد و شکوفایی رسیده است که در این حوزه شبکه مراکز به ورزی گسترش پیدا کرده و توانستیم در زمینه بیماری های واگیر دار موفق عمل کنیم اما بیماری های غیر واگیر تلاش و همت والایی می طلبد.

نقی پور با بیان اینکه پویش سلامت با شعار آگاهی زودتر و اقدام موثرتر تا آخر دی ماه تمدید شد، ادامه داد: اولین علت مرگ و میر در سطح کشور را بیماری های قلب و عروقی به خود اختصاص داده که فشار خون و دیابت زمینه ساز این بیماری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال یک میلیون و 900 نفر در آذربایجان شرقی از پویش سلامت

استقبال یک میلیون و 900 نفر در آذربایجان شرقی از پویش سلامت