مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 13:262024-01-12سياسي

امام جمعه قم: پایگاه های آمریکا در تیررس موشک های یمنی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه قم با تاکید بر نقش تقوا در ارتقای جایگاه دنیایی و اخروی انسان اظهار کرد: فرصت دنیا کوتاه است و در یک چشم بهم زدن عمر ما به پایان خواهد رسید اما همه آنچه که برای ما می ماند اعمال نیک و صالح است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید مسعود علیمحمدی به دست تروریست هاست، گفت: دشمنان این مرز و بوم از روی ناتوانی ترور می کنند و خوب می دانند که در میدان نظامی کاری از دست آنان برنمی آید.

وی با اشاره به مناسب های هفته پیش رو، از 25 دی ماه سالروز شهادت امام هادی(ع) یاد کرد و گفت: ایشان فعالیت بسیاری برای حفظ شیعه انجام دادند و معرفی ایشان رسالتی مهم بر دوش علما و روحانیون است.

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری، مشارکت عمومی در تصمیم های مهم را عاملی برای تغییر در جهت توسعه و پیشرفت دانست و گفت: اگر جامعه ای از این مشارکت عمومی بی نصیب باشد می تواند دستخوش دخالت های کشورهای خارجی شود.

وی افزود: در نگاه رهبر انقلاب خیمه نظام اسلامی بدون خواست مردم برپا نمی شود و این نگاه برخواسته از نگاه پیامبر اسلام (ص) است و یکی از عرصه های تاثیرگذار حضور مردم انتخابات است و ما هر یک سال و چند ماه برگزاری یک انتخابات ملی را داشته ایم و ما کشوری هستیم که بعد از انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قم: پایگاه های آمریکا در تیررس موشک های یمنی هستند

امام جمعه قم: پایگاه های آمریکا در تیررس موشک های یمنی هستند