مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:102024-01-10پزشكي

به کارگیری بیش از 7 هزار مراقب سلامت در پایگاه های سلامت


رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت از به کار گیری بیش از 7 هزار مراقب سلامت در پایگاه های سلامت خبر داد و گفت: درخواست به کارگیری پزشکان هم به سازمان برنامه بودجه ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،محسن بارونی، رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: برای اجرای برنامه ها و سیاست های وزارت بهداشت به دنبال به روزرسانی زیرساخت های مورد نیاز جهت ارائه خدمات با کیفیت به مردم هستیم.

وی افزود: در راستای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع که نیازمند زیرساخت های بسیاری برای اجرای نهایی است و به دنبال سیاست های وزارت بهداشت جهت تقویت نظام شبکه، پیگیر نیروی انسانی مورد نیاز و زیرساخت های الکترونیک هستیم تا این موارد به روز رسانی شوند و بتوانیم خدمات با کیفیت به عموم مردم ارائه دهیم.

بارونی بیان داشت: با تفاهم نامه ای که بین معاونت های توسعه مدیریت و منابع و بهداشت وزارت بهداشت منعقد شده است، 56 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی و 195 شهر تحت پوشش برنامه سلامت خانواده قرار گرفته که جمعیت این شهرها بالغ بر 23 میلیون نفر است که بر این اساس هزار و 670 باب پایگاه سلامت شهری در شهرهای بالای 20 هزار نفر تاسیس خواهد شد و با اجرای این تفاهم نامه امیدواریم بتوانیم شاخص دسترسی به خدمات بهداشتی را در شهرها ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری بیش از 7 هزار مراقب سلامت در پایگاه های سلامت

به کارگیری بیش از 7 هزار مراقب سلامت در پایگاه های سلامت