مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 14:202023-12-31سياسي

برگزاری 35 دادگاه علنی بر خط در استان تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید محمد شفیعی، معاون قضایی و معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان تهران همزمان با برگزاری سی و پنجمین دادگاه علنی برخط در تهران گفت: - معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران از برگزاری 35 دادگاه علنی بر خط در استان تهران در کمتر از یک ماه پس از تشکیل کارگروه استانی مربوطه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید محمد شفیعی، معاون قضایی و معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان تهران همزمان با برگزاری سی و پنجمین دادگاه علنی برخط در تهران گفت: برگزاری دادگاه علنی برخط مصداق ایجاد نظارت همگانی بر دادرسی عادلانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نمادی از شفافیت در عرصه قضایی کشور است.

شفیعی تصریح کرد: با توجه به اصل 165 قانون اساسی و همچنین در اجرای منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست قوه قضاییه، برگزاری دادگاه ها به صورت علنی و برخط به عنوان برنامه اجرایی ذیل اهداف سند تحول و تعالی قضایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه استانی برگزاری دادگاه علنی برخط با دستور رییس کل دادگستری استان تهران و برنامه ریزی و هدف گذاری صورت گرفته در ستاد دادگستری برای تحقق دستورالعمل ابلاغی معاونت راهبردی قوه قضاییه گفت: در کمتر از یک ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 35 دادگاه علنی بر خط در استان تهران

برگزاری 35 دادگاه علنی بر خط در استان تهران