مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:202024-01-20سياسي

برگزاری«مانور وزارت نیرو در منطقه مرکزوجنوب»، چهارم بهمن در یزد


رییس شورای انسجام بخشی شرکت های صنعت آب و برق استان یزد گفت: ششمین مانور تمرینی- آموزشی وزارت نیرو در منطقه مرکز و جنوب کشور به میزبانی استان یزد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، ابوالفضل اسدی، ظهر امروز در نشست خبری مدیران عامل صنعت آب و برق استان، با اصحاب رسانه، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست اعلام برنامه های اجرایی مانور تمرینی- آموزشی وزارت نیرو در منطقه مرکز و جنوب در استان یزد است.

وی زمان برگزاری این مانور را چهارم بهمن ماه عنوان کرد و افزود: در این مانور یزد به عنوان استان نیازمند یاری و شرکت حوزه صنعت آب و برق استان های اصفهان، چهارمحال بختیاری، فارس، بوشهر، کهگلویه و بویراحمد به عنوان استان های یاری رسان تعیین شدند.

 مدیرعامل برق منطقه ای یزد با بیان این که منطقه چرخاب در استان به عنوان منطقه عملیاتی این مانور تعیین شده است، گفت: این مانور پیش از این در پنج منطقه کشور برنامه ریزی و اجرایی شده است.

رییس مانور تمرینی- آموزشی وزارت نیرو در منطقه مرکز و جنوب، تصریح کرد: در استان یزد با بررسی های انجام شده مخاطرات مختلفی بررسی شده و با توجه به دو سیل سال گذشته در این استان، مخاطره سیل به عنوان محور اساسی مطرح و برای آن برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری«مانور وزارت نیرو در منطقه مرکزوجنوب»، چهارم بهمن در یزد

برگزاری«مانور وزارت نیرو در منطقه مرکزوجنوب»، چهارم بهمن در یزد