مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 16:552023-12-26سياسي

چهره خباثت آمیز دشمنان با به شهادت رساندن سردار سید رضی موسوی ترمیم نمی شود


نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: چهره خباثت آمیز دشمنان با به شهادت رساندن سردار سید رضی موسوی ترمیم نمی شود.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: چهره خباثت آمیز دشمنان با به شهادت رساندن سردار سید رضی موسوی ترمیم نمی شود.

عباس گودرزی امروز پنجم دی ماه در مراسم افتتاح بندسنگی گلچهران و زرشکه بروجرد، اظهار کرد: باید به مردم خدمت کنیم چون این مهم باعث رضای خدا می شود و اجر اخروی دارد.

وی تصریح کرد: مسئولان باید اعتماد مردم را جلب کنند، حضور مردم در عرصه های مختلف اعتماد به نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به شهادت سردار سید رضی موسوی، خاطرنشان کرد: چهره خباثت آمیز دشمنان با به شهادت رساندن سید رضی موسوی ترمیم نخواهد شد، دشمنان وانمود می کنند که کار نظام و انقلاب تمام است اما کور خوانده اند انقلاب اسلامی امثال شهیدسلیمانی و سید رضی فراوان دارد.

گودرزی با بیان اینکه صهیونیست ها با ترور و شهادت امثال شهیدان سلیمانی و سید رضی نمی توانند شکست خود در غزه را جبران کنند، افزود: این انقلاب صاحب دارد و حاصل خون شهدا است.

وی با اشاره به ظرفیت‎های بروجرد اضافه کرد: بروجرد شهر علما، فضلا و دارالمومنین بوده و در این سرزمین شهید محمد بروجردی مسیح کردستان متولد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره خباثت آمیز دشمنان با به شهادت رساندن سردار سید رضی موسوی ترمیم نمی شود

چهره خباثت آمیز دشمنان با به شهادت رساندن سردار سید رضی موسوی ترمیم نمی شود