مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:002024-01-02سياسي

پیروی از ولایت فقیه اولویت حاج قاسم بود


معاون استاندار کرمانشاه پیروی از ولایت فقیه را اولویت حاج قاسم دانست و گفت: مغناطیس وجودی حاج قاسم قلب های مردم را جذب کرده، به طوریکه امروز هزاران نفر قبر این شهید بزرگوار را زیارت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه امروز در مراسم گرامی داشت شهید حاج قاسم سلیمانی که به همت سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در تالار بهمن دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که مالک اشتر به شهادت رسید و خبر به امیرالمومنین (ع) رسید ایشان روی منبر رفتند و فرمودند مالک اشتر به عهد خود وفا کرد و حضرت تا چند روز عزادار بودند و در جایی دیگر نقل کردند آیا مادری می تواند مانند مالک به دنیا بیاورد.

وی افزود: تا قبل از سال 98 و شهادت حاج قاسم سلیمانی درکی از صحبت های امیرالمومنین (ع) در مورد شهادت مالک اشتر نداشتیم و جایگاه و علاقه حاج قاسم نزد رهبر معظم انقلاب در اینجا مشخص شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: شاید کسی گمان نمی کرد از روستای قنات ملک کرمان مردی رشد کند که بتواند چنین اتفاقاتی را رقم بزند و معادلات استکبار جهانی را برهم بزند، مانند حاج قاسم بسیار داریم و سربازانی مانند حاج قاسم آماده اطاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروی از ولایت فقیه اولویت حاج قاسم بود

پیروی از ولایت فقیه اولویت حاج قاسم بود