مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:302024-01-09اجتماعي

با خانه مسافرهای بدون مجوز در شیروان برخورد قانونی می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شیروان گفت: با خانه های مسافر بدون مجوز در شهرستان شیروان استان خراسان شمالی برخورد قانونی می شود.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شیروان گفت: با خانه های مسافر بدون مجوز در شهرستان شیروان استان خراسان شمالی برخورد قانونی می شود.

حمید رازقی اظهار کرد: خانه های مسافر غیرمجاز نه تنها خدمات مناسبی به گردشگران به لحاظ بهداشتی و رفاهی نمی دهند، بلکه از امنیت مناسبی برای مسافرانی که اقدام به اقامت در این خانه های غیرمجاز می کنند، برخوردار نیستند.

وی ادامه داد: خانه های شخصی که در آن ها مسافر اسکان داده شود، شناسایی و با معرفی شدن به مراجع قضایی و انتظامی نسبت به پلمب و برخورد با مالک این واحدها اقدام می شود.

رازقی گفت: اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شیروان با هدف بهبود وضعیت و کیفیت خدمات رسانی خانه مسافرها و ساماندهی و کنترل فعالیت مراکز اقامتی در این شهرستان، نظارت مستمر بر این اقامتگاه ها را در اولویت کار قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی، وی تأکید کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران با کمک و همراهی دستگاه های اجرایی ذی ربط و مراجع قضایی برای سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خانه مسافرهای بدون مجوز در شیروان برخورد قانونی می شود

با خانه مسافرهای بدون مجوز در شیروان برخورد قانونی می شود