مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 15:152023-12-27سياسي

مردم قم در کمک رسانی به نیازمندان پیشگام هستند


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به این که نهادهای مردمی متولی امر خیر و احسان در جامعه هستند گفت: مردم قم در مددرسانی به مددجویان پیشگام هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حبیب الله آسوده در آیین تجلیل از تشکل های مردمی و مؤسسات خیریه استان قم که ظهر امروز در سالن اجلاس مجتمع فرهنگی حضرت معصومه(س) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: کشور ما مردم پایه و انقلاب ما مردم محور است و مردم هدایت گر و راهبر نظام جمهوری اسلامی بوده اند و پیشرفت های نظام مدیون تلاش های مردم است.

وی ادامه داد: هرجا مردم در کنار هم بوده اند و با ندای ولایت حرکت کرده اند، در همه زمینه ها پیشرفت و توسعه کشور مشاهده شده است.

آسوده بابیان اینکه حوزه خیر و احسان، بخشی از جورچین نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: جامعه ای که در آن خیر، نیکوکاری، محبت و عاطفه آن هم بر مدار خدا انجام شود دارای سلامت و همبستگی اجتماعی و دینی هست؛ اگر می خواهیم جامعه ما دینی، ارزشی و اسلامی باشد تمام مردم خیر و احسان را باید ساری و جاری کنند.

وی با اشاره به این که نهادهای مردمی متولی امر خیر و احسان در جامعه هستند ابراز کرد: این گروه ها برخاسته از بطن مردم هستند که بدون توجه به ساختار سخت اداری فعالیت خود را دسته جمعی و دلی پیش می برند تا به مظلومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قم در کمک رسانی به نیازمندان پیشگام هستند

مردم قم در کمک رسانی به نیازمندان پیشگام هستند