مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 16:552024-01-18اقتصادي

مشهد به عنوان پایلوت طرح گردشگری سبز در حوزه گاز پیشنهاد شده است


مشاور و رییس دفتر مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: ما همکاری با وزارت میراث فرهنگی و گردشگری را برای طرح گردشگری سبز دنبال می کنیم و پیشنهاد دادیم مشهد به دلیل اینکه بیشترین هتل ها و محل های اقامتی را دارد، - ایسنا/خراسان رضوی مشاور و رییس دفتر مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: ما همکاری با وزارت میراث فرهنگی و گردشگری را برای طرح گردشگری سبز دنبال می کنیم و پیشنهاد دادیم مشهد به دلیل اینکه بیشترین هتل ها و محل های اقامتی را دارد، در دستور کار قرار بگیرد تا به مدیریت انرژی به عنوان یکی از ابزارهای سنجش توجه شود.

ساجد کاشفی امروز 28 دی ماه، در آیین افتتاح پویش مردمی سازی مدیریت مصرف با کاهش 10 درصدی در بخش خانگی، اظهار کرد: موضوع اصلاح الگوی مصرف از دغدغه های بسیار مهم مقام معظم رهبری است و سال 1388 را سال اصلاح الگوی مصرف نامگذاری کردند.

وی افزود: مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز سیاست های کلی اصلاح الگوی مصرف را تدوین کردند که توسط مقام معظم رهبری در سال 1389 ابلاغ شد و در همان سال قانون به تصویب مجلس رسید.

اگر قانون اصلاح الگوی مصرف را مدنظر قرار دهیم، یکی از مترقی ترین و بهترین قوانین است.

در این قانون نقش بخش ها و دستگاه های مختلف دیده شده، اگر همه دستگاه ها به تکالیف خود در این حوزه عمل می کردند، شاید شرایط انرژی کشورمان به این مرحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد به عنوان پایلوت طرح گردشگری سبز در حوزه گاز پیشنهاد شده است

مشهد به عنوان پایلوت طرح گردشگری سبز در حوزه گاز پیشنهاد شده است