مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 08:362024-01-01سياسي

قاسمیون، برای کودکان روستاهای تهران چه برنامه ای دارند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در تهران، گروه جهادی قاسمیون که در راستای اجرای برنامه های فرهنگی، هر هفته در روستاهای محروم استان تهران حضور یافته و با برپایی استیج و برگزاری مراسم، برای کودکان روستایی برنامه های شاد و فرهنگی اجرا می کنند، این بار به نیت حاج قاسم راهی روستاها می شوند تا برای کودکان روستا از سردار دل ها بگویند.

در همین راستا با پیام محمدی مدیر گروه جهادی قاسمیون گفت وگویی انجام دادیم و این جوان بسیجی درباره نحوه تشکیل گروه، گردآوری اعضای گروه، نامگذاری اسم گروه، اهداف و برنامه هایشان توضیح داد.

محمدی با اشاره به فعالیت های عمرانی این گروه جهادی در استان تهران و سایر شهرها و روستاهای مختلف کشور، اظهار کرد: در گذشته با عنوان گروه جهادی شهید حججی به کارهای عمرانی در مناطق محروم می پرداختیم و با حضور در مناطق کم برخوردار، در زمینه های مختلف به مردم خدمت می کردیم.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کارهای فرهنگی، گفت: پس از مدتی و با گسترش کارهای جهادی در زمینه های عمرانی، جای خالی برنامه های فرهنگی به خصوص برای کودکان روستا احساس می شد لذا بعد از شهادت حاج قاسم بود که با نام جهادی قاسمیون فعالیت های جدیدی را آغاز کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسمیون، برای کودکان روستاهای تهران چه برنامه ای دارند؟

قاسمیون، برای کودکان روستاهای تهران چه برنامه ای دارند؟