مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 05:302024-01-15ورزشي

بلاتکلیفی پاراتیروکمان بعد از جدایی از فدراسیون تیروکمان!


بعد از بازی های پاراآسیایی هانگژو چین که از فدراسیون تیروکمان جدا شدیم و به فدراسیون جانبازان و توانیابان انتقال پیدا کردیم شرایط نامشخصی داریم و تکلیف خود را برای ادامه مسیر نمی دانیم.

- بلاتکلیفی پاراتیروکمان بعد از جدایی از فدراسیون تیروکمان! مربی تیم ملی پاراتیروکمان گفت: بعد از بازی های پاراآسیایی هانگژو چین که از فدراسیون تیروکمان جدا شدیم و به فدراسیون جانبازان و توانیابان انتقال پیدا کردیم شرایط نامشخصی داریم و تکلیف خود را برای ادامه مسیر نمی دانیم.

جبرییل عبادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از بازی های پاراآسیایی هانگژو چین که از فدراسیون تیروکمان جدا شدیم و تحت پوشش فدراسیون جانبازان و توانیابان قرار گرفتیم متاسفانه شرایط نامشخصی داریم و چون فدراسیون متولی ندارد در بلاتکلیفی بسر می بریم، به طوری که از بازی ها تا الان نه اردویی داشتیم و نه تکلیف کادر فنی پاراتیروکمان مشخص است.

وی گفت: در حال حاضر سینا منشاء زاده، هادی نوری، محمد رضا عرب عامری، سمیه رحیمی، فرزانه عسگری و مریم یاورپور کماندارانی هستند که سهمیه پارالمپیک را کسب کرده اند اما هیچ اردوی آماده سازی نداشتند.

با توجه به این که تنها 10 ماه زمان تا اعزام به پارالمپیک پاریس داریم و تمام حریفان با برگزاری اردوها و تورنمنت های برون مرزی در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی پاراتیروکمان بعد از جدایی از فدراسیون تیروکمان!

بلاتکلیفی پاراتیروکمان بعد از جدایی از فدراسیون تیروکمان!