مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 19:352023-12-26اقتصادي

رشد بیش از 4 درصدی ولادت در شهرستان البرز


البرز تنها شهرستان در استان قزوین محسوب می شود که از ابتدای سال جاری تا پایان آبان بیش از چهار درصد رشد ولادت داشته که علت این امر فعال شدن واحدهای تولیدی راکد شهرستان و ایجاد اشتغال پایدار است که منجر به تشکیل خانواده و فرزندآوری شده است.

- ایسنا/قزوین فرماندار شهرستان البرز گفت: البرز تنها شهرستان در استان قزوین محسوب می شود که از ابتدای سال جاری تا پایان آبان بیش از چهار درصد رشد ولادت داشته که علت این امر فعال شدن واحدهای تولیدی راکد شهرستان و ایجاد اشتغال پایدار است که منجر به تشکیل خانواده و فرزندآوری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی غفوری در نشست خبری با اصحاب رسانه که شامگاه سه شنبه 5 دی ماه در سالن جلسات فرمانداری البرز برگزار شد، ضمن اشاره به اجرای مقدمات برگزاری انتخابات در این شهرستان اظهار کرد: شعب اخذ رأی در الوند و محمدیه پیش بینی شده است و اکنون با توجه به موضوعات سخت افزاری و نرم افزاری که در انتخابات مد نظر است، همکاران ما حوزه فنی و اجرایی در حال پیگیری کار هستند.

وی با اشاره به فعال بودن حوزه بازرسی از ابتدای فرآیند انتخابات، ادامه داد: در این راستا هیأت بازرسی شهرستان البرز متشکل از سه نفر آغاز به کار کرده است تا رویکردهای اجرایی انتخابات به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد و بتوانیم در کنار سایر شهرستان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بیش از 4 درصدی ولادت در شهرستان البرز

رشد بیش از 4 درصدی ولادت در شهرستان البرز