مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:072024-01-20اقتصادي

بیمه هزینه نیست، سرمایه گذاری است


سرپرست مدیریت شعبه مرکزی بیمه رازی گفت: بیمه هزینه نیست و یک نوع سرمایه گذاری برای روزهای آینده خود و اعضای خانواده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، محمد جوکار- سرپرست مدیریت شعبه مرکزی بیمه رازی که مهمان هشتاد و پنجمین سه شنبه های پاسخگویی این شرکت بود، بیان کرد: شعب مرکزی شرکت های بیمه، قلب تپنده شرکت به حساب می آیند و به دلیل ورود و پردازش قراردادهای بزرگ شرکت در شعب مرکزی، نیاز است در زمان مشاوره، صدور، محاسبه خسارت و پرداخت خسارت، شعب مرکزی بیش از دیگر واحدها و شعب در کنار بیمه گذاران باشند.

او ادامه داد: شعبه مرکزی بیمه رازی در سال جاری تا به امروز بیش از هزار و 500 میلیارد تومان جذب پرتفو داشته و این مهم در حالی رقم خورده که توازن بسیار خوبی میان پرتفوهای کم ریسک و پرریسک ایجاد شده است.

 سرپرست مدیریت شعبه مرکزی بیمه رازی هدف اصلی این شعبه در سال آینده را رشد پرتفو خرد بیان کرد و یادآور شد: شعبه مرکزی بیمه رازی بر آن است تا با ارائه خدمات به روز و متنوع به زیرمجموعه ها و اعضای خانواده بیمه گذاران بزرگ، بیمه نامه های خرد آتش سوزی، اتومبیل و عمر را معرفی و عرضه کند.

او تصریح کرد: ارائه خدمات مناسب به بیمه گذاران خرد، میزان چسبندگی بیمه گذاران خرد را به شرکت های بیمه بسیار افزایش می دهد و این مهم تمدید چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه هزینه نیست، سرمایه گذاری است

بیمه هزینه نیست، سرمایه گذاری است