مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 10:102024-01-06سياسي

بررسی طرح اصلاح قانون هدفمندسازی یارانه ها در دستور کار مجلس قرار گرفت


بررسی تقاضای یک فوریت لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها و دو فوریت طرح الحاق سه تبصره به بند (ب) ماده (1) قانون هدفمندسازی یارانه ها و اصلاحات و الحاقات بعدی آن در دستور کار هفته جاری صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه تا سه شنبه - 17 تا 19 دی ماه - هفته جاری برگزار خواهد شد و بررسی طرح ها و لوایح مختلف و سوال از برخی وزرای دولت در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

بر همین اساس لایحه دو فوریتی الحاق یک بند به تبصره (5) ماده واحده قانون بودجه 1402 کل کشور، لایحه ارجاع اختلاف بانک مرکزی ایران و دولت پادشاهی بحرین به داوری، طرح تاسیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه و لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار در دستور کار این هفته صحن علنی مجلس است.

طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور و طرح استفساریه ماده 5 قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی، ادامه رسیدگی به لایحه تجارت، لایحه ارجاع اختلاف بین شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری و طرح اصلاح ماده (1) قانون تسهیل تکلیف مودیان جهت اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان نیز قرار است در این هفته توسط ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح اصلاح قانون هدفمندسازی یارانه ها در دستور کار مجلس قرار گرفت

بررسی طرح اصلاح قانون هدفمندسازی یارانه ها در دستور کار مجلس قرار گرفت