مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:402024-01-10سياسي

دبیر کنگره شهدای غواص: گمراهی جامعه دلیلش گمراهی از مسیر شهدا است


امروز گمراهی جامعه دلیلش گمراه شدن از راه و مسیر شهدا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس آیین اختتامیه دومین کنگره شهدای غواص با حضور محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه جمعی از خانواده های شهدا در جزیره کیش آغاز شد.

در ابتدای این برنامه که با تلاوت قرآن یکی از رزمندگان دفاع مقدس آغاز شد، کلیپی متشکل از تصاویر شهدای غواص و سخنان رهبر معظم انقلاب پخش شد و سپس غلامرضا صنعتگر خواننده هرمزگانی در وصف امام رضا(ع) خواند.

در ادامه بهرام عرب وند دبیر جشنواره طی سخنانی با اشاره به اینکه امروز گرامی می داریم یاد و خاطره شهدا و غواص را گفت: امروز گمراهی جامعه دلیلش چیزی جز گمراهی از مسیر شهدا نیست.

وی ادامه داد: دومین کنگره شهدای غواص برگزار می شود و میزبان چنین میهمانانی بودن افتخار ما است و البته کار ما خالی از نقص و ایراد نیست.

عرب وند با بیان اینکه امسال منطقه آزاد کیش و دیگر نهادهای همکار سنگ تمام گذاشتند گفت: همه دوستان زحمت کشیدند تا کنگره به خوبی برگزار شود تا بتوانیم ذره ای از زحمات شما رزمندگان را جبران کنیم.

در ادامه رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی سخنانی با اشاره به اینکه یکی از راهبرهای اساسی انقلاب اسلامی گرامی داشت یاد شهدا است، گفت: آقا می فرمایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر کنگره شهدای غواص: گمراهی جامعه دلیلش گمراهی از مسیر شهدا است

دبیر کنگره شهدای غواص: گمراهی جامعه دلیلش گمراهی از مسیر شهدا است