مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:452024-01-06پزشكي

بدون تجویز پزشک این داروها را مصرف نکنید


آنتی بیوتیک ها داروهای قدرتمندی هستند که طی قرن گذشته جان افراد بی شماری را نجات داده اند؛ اما خیلی از افراد زمانی که واقعاً به آنتی بیوتیک نیازی نیست، - این دارو را مصرف می کنند که باعث افزایش باکتری های مقاوم به آنتی بیوتیک می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وقتی مریض و ناخوش می شوید طبیعی است که دوست داشته باشید هر چه زودتر حالتان خوب شود.

ظاهراً با مکمل زینک (روی) و ویتامین C و راهکارهای خانگی خوب نمی شوید و صبر و حوصله تان هم تمام شده و البته جعبه دستمال کاغذی تان.

شاید اولین راهی که به ذهنتان می رسد این باشد که سراغ پزشک بروید و از او بخواهید برایتان آنتی بیوتیک تجویز کند؛ اما گاهی آنتی بیوتیک چاره کار نیست.

آنتی بیوتیک ها عفونت های باکتریایی را درمان می کنند و اگر بیماری شما ویروسی باشد آنتی بیوتیک فایده ای نخواهد داشت.

آنتی بیوتیک ها داروهای قدرتمندی هستند که طی قرن گذشته جان افراد بی شماری را نجات داده اند؛ اما خیلی از افراد زمانی که واقعاً به آنتی بیوتیک نیازی نیست، این دارو را مصرف می کنند که باعث افزایش باکتری های مقاوم به آنتی بیوتیک می شود.

پیش از اینکه از پزشکتان بخواهید آنتی بیوتیک برایتان تجویز کند، اول باید بدانید چرا عفونت های مقاوم به آنتی بیوتیک بسیار خطرناک اند و دفعه بعد که مریض شوید دیگر آنتی بیوتیک ها کمکی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون تجویز پزشک این داروها را مصرف نکنید

بدون تجویز پزشک این داروها را مصرف نکنید