مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:352024-01-13سياسي

حدادی: غربی ها به دنبال حاشیه بردن شکست سنگین رژیم صهیونیستی در غزه هستند


یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و انگلیس با حمله به یمن در تلاش هستند تا با ایجاد حاشیه هایی، شکست سنگین رژیم صهیونیستی در غزه را به حاشیه ببرند.

- یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و انگلیس با حمله به یمن در تلاش هستند تا با ایجاد حاشیه هایی، شکست سنگین رژیم صهیونیستی در غزه را به حاشیه ببرند.

علی حدادی در گفت وگو با ایسنا، ضمن محکومیت حملات آمریکا و انگلیس به یمن، بیان کرد: نکته مهم در این رابطه این است که یمن در مسیر محور مقاومت قرار گرفته و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کند.

به دنبال اقدامات تروریستی که رژیم غاصب صهیونیستی انجام داده، یمن باتوجه به ظرفیت ها و پتانسیل هایی که داشته سعی کرده در راستای حمایت از مردم فلسطین گام بردارد.

وی در ادامه با بیان اینکه علی رغم تلاش های نظام سلطه یعنی آمریکا و استعمار پیر یعنی انگلیس در حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی در عمل شاهد شکست رژیم غاصب صهیونیستی در جنگ غزه هستیم، اظهار کرد: این حملاتی که انگلیس و آمریکا علیه یمن داشتند، به خاطر دفاع یمن از رژیم صهیونیستی بوده در حالی که یمن در راستای دفاع از حقوق بشر حرکت کرد و مورد غضب رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادی: غربی ها به دنبال حاشیه بردن شکست سنگین رژیم صهیونیستی در غزه هستند

حدادی: غربی ها به دنبال حاشیه بردن شکست سنگین رژیم صهیونیستی در غزه هستند