مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:152024-01-09سياسي

ضرب الاجل 2 ماهه قالیباف به وزارت بهداشت برای حل مشکل دارو و درمان مردم


2 ماه به وزارت بهداشت مهلت میدهیم تا مشکل دارو و درمان مردم را حل کند.

- گزارش کمیسیون بهداشت درباره اقدامات دستگاه ها در توزیع دارو ضرب الاجل 2 ماهه قالیباف به وزارت بهداشت برای حل مشکل دارو و درمان مردم رییس مجلس شورای اسلامی گفت: 2 ماه به وزارت بهداشت مهلت میدهیم تا مشکل دارو و درمان مردم را حل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس و در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون بهداشت و درمان در مورد ارزیابی اثر بخشی سیاست گذاری ها و اقدامات عملیاتی دستگاه های مسئول برای ساماندهی مشکلات زنجیره تامین و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی در کشور، پس از قرائت گزارش مربوطه و همچنین اظهارات وزیر بهداشت، رییس کمیسیون بهداشت مجلس و 7 نفر از نمایندگان در جمع بندی موضوع اظهار کرد: واقعیت این است که ما الان نسبت به سال قبل 107 درصد وزنی افزایش قیمت داریم که این واقعیت تلخی است که وجود دارد.

این افرایش قیمت حتی از متوسط تورم کشور هم بیشتر است.

وی با تاکید بر اینکه دارو موضوع مهم و اساسی ما است، گفت: الان برای حدود 150 قلم دارو در کشور محدودیت هایی داریم و درباره 65 قلم دارو نیز کمبود جدی داریم.

بدون تعارف می گویم که هر موقع در هر مراسم عمومی شهروندان را دیدیم، می گویند شرایط تا دو یا سه ماه قبل اینگونه نبوده، اما الان اصلاً د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل 2 ماهه قالیباف به وزارت بهداشت برای حل مشکل دارو و درمان مردم

ضرب الاجل 2 ماهه قالیباف به وزارت بهداشت برای حل مشکل دارو و درمان مردم