مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 23:002024-01-09سياسي

باید حفاظت بیشتری شود تا شاهد اتفاقات تروریستی نباشیم


معاون رییس جمهور با اشاره به جنایت تروریستی کرمان گفت: تاسف می خوریم که این سرمایه ها را از ما گرفتند، باید حفاظت های بیشتری صورت گیرد که شاهد این اتفاقات نباشیم.

- ایسنا/کرمان معاون رییس جمهور با اشاره به جنایت تروریستی کرمان گفت: تاسف می خوریم که این سرمایه ها را از ما گرفتند، باید حفاظت های بیشتری صورت گیرد که شاهد این اتفاقات نباشیم.

  انسیه خزعلی، امروز، 19 دی ماه در سفر به کرمان و حضور در هنرستان دخترانه اندیشه نو، با معلمان و همکلاسی های شهدای حادثه تروریستی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار گفت: دشمن از حرکت در مسیر و زنده کردن نام شهید قاسم سلیمانی می ترسد و اجازه نمی دهد جهاد و تلاششان به ثمر برسد، اما خون شهدا، ادامه دهندگان راه شهدا را ترغیب خواهد کرد که با پایداری بیشتری بایستند.

معاون رییس جمهور افزود: وظیفه دولت دلجویی از خانواده شهدا و عیادت و رسیدگی به وضعیت مجروحان تا بهبودی کامل است و سفر ما به نیت احوالپرسی از مجروحان و دلجویی از خانواده شهدا و رسیدگی به وضع آن ها تا بهبود است.

خزعلی با اشاره به اینکه در این حادثه دردناک، خانواده های زیادی داغدار شدند، گفت: خانواده ها پای انقلاب و مقاومت هستند و مشابه آنچه در فلسطین می بینیم در ایران اسلامی نیز برای حفظ انقلاب و حفظ مقاومت و برای مقابله با استکبار ایستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید حفاظت بیشتری شود تا شاهد اتفاقات تروریستی نباشیم

باید حفاظت بیشتری شود تا شاهد اتفاقات تروریستی نباشیم