مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 19:252024-01-11سياسي

رشد 30 درصدی پرداخت زکات در استان اردبیل


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مردم استان اردبیل در 9 ماه امسال بیش از 23 میلیارد و 200 میلیون تومان زکات واجب، مستحبی و فطریه پرداخت کرده اند که این مبلغ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مردم استان اردبیل در 9 ماه امسال بیش از 23 میلیارد و 200 میلیون تومان زکات واجب، مستحبی و فطریه پرداخت کرده اند که این مبلغ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

علیرضا حسین نژاد امروز (21 دی ماه) در گردهمایی ائمه جمعه استان اردبیل که با حضور آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: از این مبلغ بیش از 10 میلیارد و 400 میلیون تومان زکات مستحبی است.

وی بیان کرد: مردم استان اردبیل بیش از 9 میلیارد و 300 میلیون تومان زکات فطره و حدود سه میلیارد و 400 میلیون تومان زکات واجب پرداخت کرده اند.

حسین نژاد یادآوری کرد: با توجه به شرایط خشکسالی و بروز سیل در برخی شهرستان های استان اردبیل، همچنان کشاورزان و مردم استان زکات خود را به کمیته امداد پرداخت کرده اند تا بخشی از نیاز مددجویان برطرف شود.

90 درصد زکات جمع آوری شده برای رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 30 درصدی پرداخت زکات در استان اردبیل

رشد 30 درصدی پرداخت زکات در استان اردبیل