مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 19:552024-01-20سياسي

حجت الاسلام محمودی: در برخی مناطق تهران صدای اذان شنیده نمی شود


معاون هماهنگی استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: موضوع اذان و الله اکبر شعار انقلاب بود اما اکنون در برخی مناطق تهران صدای اذان شنیده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام محمودی معاون هماهنگی استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عصر امروز در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران ضمن عرض تبریک ایام ماه مبارک رجب اظهار کرد: در رابطه با دهه فجر تاکنون سه جلسه استانی برگزار شده است و 26 کمیته برنامه ریزی های دهه فجر را انجام می دهند .

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال دارای چهار ویژگی و موضوع خاص فلسطین، اعیاد رجبیه و شعبانیه و شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع)، چهلم شهدای کرمان و بحث انتخابات می باشد، گفت: این موضوعات در دستور کار قرار دارد و در سطح تهران مناطق فعال شده اند که در 22 منطقه ستادهای مراسم تشکیل و ائمه جمعه به عنوان رییس ستاد تعیین شده و کمیته ها برنامه خود را تدوین کرده اند و اولین برنامه ما زنگ انقلاب در مدارس می باشد.

  معاون هماهنگی استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه در روز 12 بهمن در حرم مطهر امام خمینی(ره) مقارن با زمان ورود امام خمینی(ره) برنامه هایی در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: در این زمان  ادارات تهران تعطیل هستند اما با این وجود زمان خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام محمودی: در برخی مناطق تهران صدای اذان شنیده نمی شود

حجت الاسلام محمودی: در برخی مناطق تهران صدای اذان شنیده نمی شود