مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 16:152024-01-01ورزشي

اجرای 84 عنوان برنامه به مناسبت هفته مقاومت در کهگیلویه


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه از اجرای 84 عنوان برنامه به مناسبت مقاومت در این شهرستان و بخش های تابعه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهدشت نشست شورای اداری کهگیلویه با محوریت گرامیداشت هفته مقاومت و بزرگداشت میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر در سالن کنفرانس سپاه این شهرستان برگزار شد.

  سید علی اصغر پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در این نشست با اشاره به فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، گفت: این بانوی بزرگوار بهترین الگو برای بانوان ما است.

وی از برگزاری جشن ها، نشست تخصصی میلاد کوثر با حضور مسوولان، دوره های تربیت راویان جایگاه زن در اسلام و مقایسه با غرب، نشست های روشنگری، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و علمی با موضوع نقش زنان در پیشرفت جمهوری اسلامی، برپایی مواکب فرهنگی و هنری در میادین اصلی و نمایشگاه با رویکرد تربیتی به عنوان برنامه های محوری هفته زن در سطح شهرستان کهگیلویه نام برد.

   پوربهشت با بیان اینکه 9 عنوان برنامه جانبی در این هفته برگزار می شود گفت: این برنامه ها شامل برگزاری مسابقات ورزشی بانوان، جشنواره فرهنگی و هنری خانواده ایرانی، برپایی میز خدمت به زنان در سطح ادارات، برنامه عصر شعر با محوریت زن و خانواده، جشنواره دختران انقلاب، تجلیل از پرستاران، بهیاران و خواهران در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 84 عنوان برنامه به مناسبت هفته مقاومت در کهگیلویه

اجرای 84 عنوان برنامه به مناسبت هفته مقاومت در کهگیلویه