مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:402023-12-27سياسي

واکنش وزیر دفاع به ترور سردار شهید موسوی


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی شهادت سردار سید رضی موسوی پیامی صادر و در آن تاکید کرد که قطعاً اقدام ناجوانمردانه و تروریستی رژیم درمانده صهیونیستی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در متن پیام  امیر سرتیپ آشتیانی برای شهادت سردار سید رضی موسوی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم.

مِنَ اَلْمُؤْمِنِینَ رِجٰالٌ صَدَقُوا مٰا عٰاهَدُوا اَللّٰهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضیٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مٰا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً .

سردار رشید اسلام شهید سید رضی موسوی از همرزمان حاج قاسم عزیز، با قیامِ لله سال های طولانی در مسئولیت پشتیبانی از جبهه مقاومت، جانانه در دفاع از اسلام، انقلاب و حریم اهل بیت علیهم السلام گام برداشت و در حین انجام ماموریت بعنوان مستشار رسمی جمهوری اسلامی ایران در سوریه، توسط رژیم منحوس صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بی تردید جهاد خالصانه این سردار عالیقدر، در اعتلای پرچم اسلام، اقتدار و امنیت مردم ایران و منطقه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، از دید کاتبان الهی مخفی نمانده و پاداش مجاهدت صادقانه ایشان با نوشیدن جام طهور شهادت، ختم به عاقبت بخیری و همنشینی با ابرار گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر دفاع به ترور سردار شهید موسوی

واکنش وزیر دفاع به ترور سردار شهید موسوی