مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 07:552023-12-31سياسي

9 دی یک روز به یادماندنی در تاریخ ایران اسلامی است


رییس دانشگاه محقق اردبیلی بابیان اینکه ملت ایران همواره پای نظام، کشور و ولایت فقیه ایستاده اند، گفت: 9 دی یک روز به یادماندنی در تاریخ ایران اسلامی است.

- رییس دانشگاه محقق اردبیلی در نشست بصیرت و مقاومت، رمز پیروزی مطرح کرد: 9 دی یک روز به یادماندنی در تاریخ ایران اسلامی است ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه محقق اردبیلی بابیان اینکه ملت ایران همواره پای نظام، کشور و ولایت فقیه ایستاده اند، گفت: 9 دی یک روز به یادماندنی در تاریخ ایران اسلامی است.

اسماعیل چمنی 9 دی در نشست بصیرت و مقاومت، رمز پیروزی در دانشگاه محقق اردبیلی بابیان اینکه روز 9 دی سال 1388 یک روز به یادماندنی در تاریخ ایران اسلامی است که ملت غیور و همیشه درصحنه ایران عزیزمان به میدان آمدند و از انقلاب و آرمان های آن دفاع کردند، گفت: در این روز حساس و تاریخی بود که دوست و دشمن از هم شناخته شدند و به همین دلیل بود که این روز بزرگ به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گذاری شد.

وی افزود: این روز بزرگ روزی بود که مردم انقلابی ما فریادهای خود را بر سر فتنه گران داخلی و خارجی کشیدند و به آنها اعلام کردند مبنای کار در جمهوری اسلامی ایران که همه ارکان آن برآمده از رای مردم است، صرفا قانون و تبعیت از امر ولایت فقیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی یک روز به یادماندنی در تاریخ ایران اسلامی است

9 دی یک روز به یادماندنی در تاریخ ایران اسلامی است