مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 19:212024-01-18اقتصادي

عرضه میوه شب عید حداقل 30 درصد ارزان تر از بازار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، جلسه ستاد تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان به ریاست محمد علیمهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران به میزبانی استانداری با حضور همه اعضای ستاد برگزار شد.

علیمهری در این جلسه با اشاره به تقارن بهار طبیعت و بهار عبودیت و بندگی ضمن تاکید بر تامین کالاهای مورد نیاز برای ماه مبارک رمضان و عید نوروز اظهار کرد: میوه شب عید و خرمای ماه مبارک رمضان به میزان کافی برای شهر تهران و همچنین شهرستانهای استان تهران خریداری شده است.

وی همچنین در ادامه با اشاره به نحوه توزیع میوه شب عید افزود: در شهرستانهای استان تهران میوه شب عید توسط تعاونی روستایی استان تهران تامین و در اماکن منتخب شهرستانها در زمان مقرر توزیع آغاز می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران تصریح کرد: در شهر تهران نیز با محوریت میادین میوه و تره بار، میوه شب عید و خرمای ماه مبارک رمضان تهیه و در قالب بازارچه های سازمان میادین شهرداری تهران کار توزیع آن آغاز می شود.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت رصد قیمت ها در بازار در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز اذعان داشت: قیمت های میوه های عید که خریداری شده حداقل 30درصد ارزان تر از قیمت بازار به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه میوه شب عید حداقل 30 درصد ارزان تر از بازار

عرضه میوه شب عید حداقل 30 درصد ارزان تر از بازار