مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 07:102024-01-10فناوري

کیف پول الکترونیکی در ایران چه کارایی دارد؟


کیف پول دیجیتال به شهروندان این امکان را می دهد که در فروشگاه ها به صورت آنلاین یا از طریق یک برنامه فقط با یک ضربه روی گوشی هوشمند خود، پرداخت انجام دهند.

- کیف پول دیجیتال به شهروندان این امکان را می دهد که در فروشگاه ها به صورت آنلاین یا از طریق یک برنامه فقط با یک ضربه روی گوشی هوشمند خود، پرداخت انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیف پول های دیجیتال، ابزارهای پرداخت آنلاین هستند که معمولا در قالب اپلیکیشن ارائه می شوند.

این کیف پول نسخه های مجازی کارت های نقدی و اعتباری را به طور امن ذخیره می کند، بنابراین برای انجام پرداخت ها نیازی به وارد کردن جزییات کارت یا حمل کارت فیزیکی وجود ندارد؛ همچنین می توان بلیت های دیجیتال و کوپن های الکترونیکی را در آنجا ذخیره کرد و به همین دلیل اسناد مورد نیاز همیشه در دسترس خواهد بود.

درباره نحوه عملکرد کیف پول دیجیتال می توان گفت از نرم افزاری استفاده می کند تا جزییات پرداخت شما را از حساب بانکی متصل به فروشنده ای که تراکنش با آن انجام می شود، پیوند دهد.

برنامه های مختلف به انواع مختلفی اجازه دسترسی می دهند، کیف پول های باز (که در اکثر خرده فروش ها پذیرفته می شود) خریدهای آنلاین، پرداخت های بدون تماس در فروشگاه و برگشت نقدی را امکان پذیر می سازند و حتی ممکن است امکان برداشت در دستگاه های خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیف پول الکترونیکی در ایران چه کارایی دارد؟

کیف پول الکترونیکی در ایران چه کارایی دارد؟