مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 14:052024-01-04پزشكي

رایزنی مجلس با شورای عالی بیمه درباره تعرفه های درمان


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: تلاش می کنیم در مجلس و کمیسیون بهداشت با شورای عالی بیمه درباره تعرفه های درمان رایزنی و مشکلات را حل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، حسینعلی شهریاری، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در چهاردهمین کنگره انجمن بررسی و مطالعه درد در ایران و پنجمین کنگره بین المللی اینترونشنال درد که صبح امروز پنجشنبه در هتل هما برگزار شد، اظهار کرد: مقوله درد برای هیچکس به اندازه پزشکان جالب نیست؛ درد یکی از علائم حیاتی تلقی می شود زیرا اگر دردی نباشد بسیاری از بیماری ها مشخص نمی شود.

  وی افزود: درد جز لاینفک انسان هاست که باید فکر عاجلی برای درمان آنان شود و لازم است برای تامین تجهیزات مصرفی در تشخیص رشته درد تلاش شود تا بیماران و پزشکان در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

  رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین اضافه کرد: تلاش می کنیم در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون بهداشت با شورای عالی بیمه درباره تعرفه های درمان رایزنی و مشکلات را حل کنیم.

  در ادامه این رویداد، محمد حسین دلشاد، دبیر اجرایی پنجمین کنگره اینترنشنال درد اظهار داشت: در کنگره امسال آخرین دستاوردهای این رشته به بحث و گفت وگو گذاشته می شود؛ چراکه این رشته در کشور ایران روبه پیشرفت است و اکنون حدود 5 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی مجلس با شورای عالی بیمه درباره تعرفه های درمان

رایزنی مجلس با شورای عالی بیمه درباره تعرفه های درمان