مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 10:102024-01-04اقتصادي

پلیس اصفهانی کیف میلیاردی را به صاحبش بازگرداند


رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از صحت عمل یکی از ماموران این فرماندهی در بازگرداندن کیف حاوی مدارک، سکه طلا، وجوه نقد و کارت حافظه گم شده به صاحبش خبر داد.

-  رضا الوندی، رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: یکی از ماموران شاغل در اداره طرح و برنامه فرماندهی انتظامی استان هنگام رفتن به منزل خود کیف پولی را که به صورت بلاصاحب در پیاده رو افتاده بود مشاهده و تلاش می کند تا آن را به دست صاحبش برساند.

وی افزود: این کیف حاوی یک عدد سکه طلا، مقادیری پول نقد، 10 عدد کارت بانکی به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال، 3 عدد سیم کارت، کارت خودرو، کارت های هویتی و 3 عدد کارت حافظه بود.

الوندی ادامه داد: با توجه به اینکه شماره تلفن یا آدرس و نشانه ای از صاحب کیف وجود نداشت به همین خاطر این مامور وظیفه شناس از طریق ارتباط با اداره کل ثبت احوال استان شماره تلفن و آدرس منزل فرد مذکور را پیدا کرده و با او تماس گرفته و خبر پیدا شدن کیف را به او می دهد.

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: خانمی که کیف را گم کرده بود صبح امروز با حضور در اداره طرح و برنامه فرماندهی انتظامی استان کیف را تحویل گرفته و از صحت عمل و امانت داری مامور پلیس استان تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس اصفهانی کیف میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

پلیس اصفهانی کیف میلیاردی را به صاحبش بازگرداند