مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 23:502023-12-23حوادث

نامه ای اشک آلود برای مادر!


از روزی که همسرم با زن دیگری ازدواج کرد زندگی من هم به جهنمی تبدیل شد و بالاخره از او طلاق گرفتم تا دو دخترم را زیر بال و پرم بگیرم اما سال ها بعد از این ماجرا روزی به خانه بازگشتم و با نامه ای اشک آلود روبه رو شدم که .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، زن 55 ساله که نگران و هراسان به مرکز انتظامی آمده بود تا چاره ای برای زندگی آشفته اش بیابد درباره سرگذشت تلخ خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری مصلای مشهد گفت:20ساله بودم که با قربان ازدواج کردم.

اگرچه آن زمان همسرم اوضاع مالی خوبی نداشت، اما عاشقانه یکدیگر را دوست داشتیم و در کنار هم برای یک زندگی شیرین تلاش می کردیم.

شوهرم نیز تمام وقت کار می کرد با وجود این هیچ گاه احساس تنهایی نمی کردم.

دو سال بعد دختر اولم به دنیا آمد و صفای دیگری به این زندگی عاشقانه بخشید، به طوری که دیگر حتی مشکلات اقتصادی را هم احساس نمی کردم.

این روزهای خوش با تولد دومین دخترم شیرین تر شد ،گویی خوشبختی به زندگی ما حسادت می کرد تا جایی که وضعیت اقتصادی شوهرم روز به روز بهتر می شد و دیگر دغدغه های مالی هم نداشتیم، اما هنوز دخترانم دوران کودکی را سپری می کردند که پای یک زن دیگر در زندگی ام باز شد .

آن قدر غرق در امور خانه داری و رسیدگی به فرزندانم بودم که از همسرم غفلت کردم و آن زن غریبه جای مهر و عاطفه مرا در قلب همسرم گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه ای اشک آلود برای مادر!

نامه ای اشک آلود برای مادر!