مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:252024-01-02فناوري

بررسی زمینه استفاده گسترده تر از تولیدات داخل در پروژه ملی فیبرنوری


در جلسه ای با حضور معاونان وزارت ارتباطات و وزارت صمت زمینه حضور گسترده تر بخش خصوصی در پروژه های ملی به ویژه پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها بررسی شد.

- با حضور معاونان وزارت ارتباطات، صمت و بخش خصوصی انجام شد بررسی زمینه استفاده گسترده تر از تولیدات داخل در پروژه ملی فیبرنوری در جلسه ای با حضور معاونان وزارت ارتباطات و وزارت صمت زمینه حضور گسترده تر بخش خصوصی در پروژه های ملی به ویژه پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه بررسی مشکلات تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی و ارتباطی برای حضور فعال تر و گسترده تر در پروژه های ملی به ویژه پروژه فیبرنوری منازل و کسب وکارها برگزار شد.

این جلسه که به دعوت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، میثم عابدی- معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات-، سید محمد رضوی زاده-رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات-، سید محمد موسوی-معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت و حسین ریاضی- رییس هیأت مدیره سندیکای مخابرات و فعالان حوزه تولید تجهیزات مخابراتی و ارتباطی حضور داشتند.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات در تشریح دلایل برگزاری این جلسه با تاکید بر اینکه از جمله اصول ما در ارتباط با برنامه های توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی زمینه استفاده گسترده تر از تولیدات داخل در پروژه ملی فیبرنوری

بررسی زمینه استفاده گسترده تر از تولیدات داخل در پروژه ملی فیبرنوری